Ogłoszenie o zamówieniu na: "Zakup wraz z dostawą mebli szkolnych oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach"
Wronki, dnia 18.09.2017r.
Znak sprawy:DO.71-7/17
Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mebli szkolnych oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach
2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
2.1 Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę mebli szkolnych oraz materiałów dydaktycznych dla szkoły Podstawowej nr 3 we Wronkach
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całości zamówienia jeżeli cena oferty przekroczy wartość jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz możliwości zrealizowania dodatkowego zamówienia do wysokości zabezpieczonych środków finansowych nie więcej jednak niż 20% szacowanej wartości zamówienia.
3. Kryteria oceny ofert: najniższa cena ogółem w zł brutto
1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena ogółem w zł brutto 100% = 100 pkt. Do porównania i oceny ofert w powyższym kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:
P = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
P – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena najniższej oferty w zł brutto
Cb – cena badanej oferty w zł brutto
2) Cenę ofertową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena wykonania zamówienia ogółem w zł brutto i powinna obejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z ogłoszenia o zamówieniu oraz wszelkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
3) Ww. cena, która wskazana zostanie w formularzu ofertowym ma na celu porównanie złożonych ofert przez Wykonawców. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonywanie przedmiotu umowy ustalane będzie według cen jednostkowych wynikających z wykazu rzeczowo cenowego ujętego w formularzu ofertowym.
4) Cenę ofertową należy obliczyć poprzez wypełnienie formularza ofertowego, w którym Wykonawca zobowiązany jest do wskazania cen jednostkowych poszczególnych elementów rozliczeniowych i wyliczeniu w każdej pozycji kosztów poszczególnych artykułów, stanowiących iloczyn liczby tych artykułów oraz cen jednostkowych. Następnie należy zsumować wartości wszystkich pozycji danej części zamówienia ujętych w formularzu ofertowym, wyliczyć wartość podatku VAT, a następnie wyliczyć wartość ogółem w zł brutto, zwiększoną o wartość podatku VAT.
5) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym ceny w zł netto za wykonanie zamówienia, wartości podatku VAT ogółem w złotych, wysokości stawki podatku VAT w % oraz ceny w zł brutto za wykonanie określonej części zamówienia, które to ceny muszą wynikać z sumy wszystkich pozycji sortymentu wskazanego w poszczególnych części formularza ofertowego.
6) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
7) Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku VAT w oparciu o ustawę z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r. Nr 710 z. póź. zm) oraz o ustawę z dnia 06 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2014 r. poz. 752 ze zm.). Powyższa stawka VAT-u nie dotyczy Wykonawców, którzy na podstawie innych przepisów podatkowych nie są płatnikami podatku VAT lub upoważnieni są do stosowania innej stawki VAT-u. Wykonawcy dokonując kalkulacji cenowej w ofercie zobowiązani są przed terminem składania ofert do wnoszenia uwag lub zastrzeżeń związanych ze sposobem naliczenia VAT-u podanego w ogłoszeniu o zamówieniu.
8) Wszystkie wartości podane w formularzu oferty powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza w rozumieniu ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r. poz. 915) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. Nr 84, poz. 386 z poźn. zm.).
9) Zamawiający przewiduje tylko jedną cenę za oferowany przedmiot zamówienia i nie dopuszcza składania cen wariantowych.
10) Cena oferty nie ulega zmianie przez okres związania ofertą i nie podlega negocjacji.
11) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
Termin, miejsce i godzina składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 26 września 2017 r. do godz. 12:00
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23, 64-510 Wronki (biuro nr 2), drogą pocztową, elektroniczną na adres e-mail: kadry@sapo.wronki.pl lub za pomocą faksu na nr Tel: (67) 2540 218
3. Opakowanie oferty w przypadku złożenia jej w siedzibie zamawiającego oraz drogą pocztową.
1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
2. Opakowanie oferty winno zostać oznaczone nazwą (firmą), siedzibą i adresem Wykonawcy oraz opisane następująco
…………………………………………..…… /nazwa (firma), adres Wykonawcy/ Adresat: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23, 64-510 Wronki OFERTA złożona dla postępowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest: Zakup wraz z dostawą mebli szkolnych oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach Znak sprawy: DO.71-7/17 Nie otwierać przed dniem 26 września 2017 r. godzina 13:00 |
3. Jeżeli oferta zostanie złożona w inny sposób niż wyżej opisany, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie czy przedwczesne lub przypadkowe otwarcie oferty.
5. Termin, miejsce i godzina otwarcia ofert:Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23, 64-510 Wronki, dnia 26.09.2017r. pokój nr 2 godz. 13:00
7. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
1. Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
2. Specyfikację szczegółową oferowanych produktów wraz z certyfikatami zgodności z polskimi normami.
3. Wizualizację oferowanych przez Państwa produktów w formie zdjęć, wyszczegułowionych pozycji ofertowych w katalogach Wykonawcy lub innego dokumentu obrazującego produkt oferowany przez Wykonawcę.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
5. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
8. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
9. Termin wykonywania zamówienia:w ciągu 7 tygodni od dnia podpisania umowy.
10. Okres gwarancji/rękojmi:24 m-ce.
11. Warunki płatności: Zapłata za dostarczony w sposób zgodny z zamówieniem towar, następować będzie każdorazowo po jego dostarczeniu na podstawie faktur i WZ (wydania zewnętrznego), w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej z tego tytułu faktury VAT.
12. Szczegółowych informacji na temat zamówieniaudziela w godzinach urzędowania SAPO, pracownik Mariola Zastróżna-Prostak tel. nr 67 2540 218, biuro nr 2, adres e-mail: kadry@sapo.wronki.pl
13. Informacje dodatkowe:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia bez modyfikacji jego treści przez Wykonawcę.
2. W przypadku sporządzania przez Wykonawcę własnego formularza ofertowego należy zachować treść wzoru formularza ofertowego Zamawiającego.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Oferta winna być podpisana przez wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
5. Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie, nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny złożonych ofert.
6. W przypadku wystąpienia w złożonej ofercie braków formalnych, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich sprostowania, bądź uzupełnienia w jednej z następujących form: drogą elektroniczną, faksem lub drogą pocztową.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kierowania wyjaśnień do złożonych ofert.
8. Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną oferty, w których zaoferowane są identyczne kwoty za realizację zamówienia, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. W opisanej sytuacji cena zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż zaoferowana w złożonej wcześniej ofercie.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, zapytania, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, za pomocą faksu na nr tel. (67) 2540218 lub elektronicznie poprzez e-mail:kadry@sapo.wronki.pl
14. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 000 euro. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczone zostanie na stronie internetowej sapo.bip.gov.pl
15. Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
3. Załącznik nr 3 –Projekt umowy
Dyrektor
Lucyna Kędzioł