Wronki, dnia 16.11.2017r.
Znak sprawy:DO.71-10/17
Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup wraz z dostawą środków czystości dla jednostek oświatowych w roku 2018.
2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
2.1 Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę środków czystości dla jednostek oświatowych w roku 2017
Część
|
Nazwa przedmiotu zamówienia
|
I
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych we Wronkach
|
II
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka we Wronkach
|
III
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego we Wronkach
|
IV
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Nowej Wsi
|
V
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Szkoły Podstawowej im. Agnieszki Bartol w Chojnie
|
VI
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach
|
VII
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie
|
VIII
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Przedszkola nr 1 „Bajkowy Świat” we Wronkach
|
IX
|
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Przedszkola nr 2 we Wronkach
|
2.2 Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia ujęty został w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania 60% wartości zamówienia poszczególnych jego części oraz zwiększenia ilości zamówienia wyszczególnionego w formularzach ofertowych poszczególnych części zamówienia na poziomie 10% wartości zamówienia.
2.4 Oferty częściowe.
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących jedną z części lub więcej części.
3) Maksymalna liczba części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi: 9.
4) Wybór najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania zostanie dokonany odrębnie dla każdej części zamówienia.
3. Kryteria oceny ofert: najniższa cena ogółem w zł brutto
1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena ogółem w zł brutto 100% = 100 pkt. Do porównania i oceny ofert w powyższym kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:
P = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
P – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena najniższej oferty w zł brutto
Cb – cena badanej oferty w zł brutto
2) Cenę ofertową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena wykonania zamówienia ogółem w zł brutto dla poszczególnych części zamówienia i powinna obejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z ogłoszenia o zamówieniu oraz wszelkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia..
3) Ww. cena, która wskazana zostanie w formularzu ofertowym ma na celu porównanie złożonych ofert przez Wykonawców. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonywanie przedmiotu umowy ustalane będzie według cen jednostkowych wynikających z wykazu rzeczowo cenowego dla poszczególnych części zamówienia ujętego w formularzu ofertowym.
4) Cenę ofertową należy obliczyć poprzez wypełnienie formularza ofertowego, w którym Wykonawca zobowiązany jest do wskazania cen jednostkowych poszczególnych elementów rozliczeniowych i wyliczeniu w każdej pozycji kosztów poszczególnych artykułów, stanowiących iloczyn liczby tych artykułów oraz cen jednostkowych. Następnie należy zsumować wartości wszystkich pozycji danej części zamówienia ujętych w formularzu ofertowym, wyliczyć wartość podatku VAT, a następnie wyliczyć wartość ogółem w zł brutto, zwiększoną o wartość podatku VAT.
5) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym ceny w zł netto za wykonanie zamówienia, wartości podatku VAT ogółem w złotych, wysokości stawki podatku VAT w % oraz ceny w zł brutto za wykonanie określonej części zamówienia, które to ceny muszą wynikać z sumy wszystkich pozycji sortymentu wskazanego w poszczególnych części formularza ofertowego.
6) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
7) Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku VAT w oparciu o ustawę z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 z póź. zm.) oraz o ustawę z dnia 06 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 43 ze zm.). Powyższa stawka VAT-u nie dotyczy Wykonawców, którzy na podstawie innych przepisów podatkowych nie są płatnikami podatku VAT lub upoważnieni są do stosowania innej stawki VAT-u. Wykonawcy dokonując kalkulacji cenowej w ofercie zobowiązani są przed terminem składania ofert do wnoszenia uwag lub zastrzeżeń związanych ze sposobem naliczenia VAT-u podanego w ogłoszeniu o zamówieniu.
8) Wszystkie wartości podane w formularzu oferty powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza w rozumieniu ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1830) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. 1994r. Nr 84, poz. 386).
9) Zamawiający przewiduje tylko jedną cenę za oferowany przedmiot zamówienia i nie dopuszcza składania cen wariantowych.
10) Cena oferty nie ulega zmianie przez okres związania ofertą i nie podlega negocjacji.
11) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
Termin, miejsce i godzina składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 27 listopad 2017 r. do godz. 12:00
2. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej w sekretariacie Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23, 64-510 Wronki (biuro nr 2).
3. Opakowanie oferty.
1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
2. Opakowanie oferty winno zostać oznaczone nazwą (firmą), siedzibą i adresem Wykonawcy oraz opisane następująco
…………………………………………..……
/nazwa (firma), adres Wykonawcy/
Adresat:
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23,
64-510 Wronki
OFERTA
złożona dla postępowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest:
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla jednostek oświatowych w roku 2018
Znak sprawy: DO.71-10/17
Nie otwierać przed dniem 27 listopad 2017 r. godzina 13:00
|
3. Jeżeli oferta zostanie złożona w inny sposób niż wyżej opisany, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie czy przedwczesne lub przypadkowe otwarcie oferty.
5. Termin, miejsce i godzina otwarcia ofert:Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23, 64-510 Wronki, dnia 27.11.2017r. pokój nr 2 godz. 13:00
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny:nie dotyczy
7. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
1. Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki do niniejszego ogłoszenia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną,
3. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
8. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
9. Termin wykonywania zamówienia:od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
10. Okres gwarancji/rękojmi:12 m-cy.
11. Warunki płatności:Zapłata za dostarczony w sposób zgodny z zamówieniem towar, następować będzie każdorazowo po jego dostarczeniu na podstawie faktur i WZ (wydania zewnętrznego), w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej z tego tytułu faktury VAT.
12. Szczegółowych informacji na temat zamówieniaudziela w godzinach urzędowania SAPO, pracownik Mariola Zastróżna-Prostak tel. nr 67 2540 218, biuro nr 2, adres e-mail: kadry@sapo.wronki.pl
13. Informacje dodatkowe:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załączniki do niniejszego ogłoszenia bez modyfikacji jego treści przez Wykonawcę.
2. W przypadku sporządzania przez Wykonawcę własnego formularza ofertowego należy zachować treść wzoru formularza ofertowego Zamawiającego.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Oferta winna być podpisana przez wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
5. Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie, nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny złożonych ofert.
6. W przypadku wystąpienia w złożonej ofercie błędów lub braków, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich sprostowania, bądź uzupełnienia w jednej z następujących form: drogą elektroniczną, faksem lub drogą pocztową.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kierowania wyjaśnień do złożonych ofert.
8. Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną oferty, w których zaoferowane są identyczne kwoty za realizację zamówienia, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. W opisanej sytuacji cena zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż zaoferowana w złożonej wcześniej ofercie.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, zapytania, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, za pomocą faksu na nr tel. (67) 2540218 lub elektronicznie poprzez e-mail:kadry@sapo.wronki.pl
14. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 000 euro. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczone zostanie na stronie internetowej sapo.bip.gov.pl
15. Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 - Projekt umowy
3. Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy – cz. I zamówienia – SAPO
4. Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy – cz. II zamówienia – Szkoła Podstawowa nr 1
5. Załącznik nr 5 - Formularz ofertowy – cz. III zamówienia – Szkoła Podstawowa nr 2
6. Załącznik nr 6 - Formularz ofertowy – cz. IV zamówienia – Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi
7. Załącznik nr 7 - Formularz ofertowy – cz. V zamówienia – Szkoła Podstawowa w Chojnie
8. Załącznik nr 8 - Formularz ofertowy – cz. VI zamówienia – Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach
9. Załącznik nr 9 - Formularz ofertowy – cz. VII zamówienia – Szkoła Podstawowa w Biezdrowie
10. Załącznik nr 10 - Formularz ofertowy – cz. VIII zamówienia – Przedszkole nr 1
11. Załącznik nr 11 - Formularz ofertowy – cz. IX zamówienia – Przedszkole nr 2
Dyrektor
Lucyna Kędzioł